Efterlevelse af servicemål

Ventetid

Vi har målt i perioden 1/11-2018 til 24/2 2019. Apoteket overholder servicemålene samlet set, dog ikke om søndagen.

Andel over 10 min: 2,5 % mandag, tirsdag til fredag 0,7-0,1 %
Søndag har den største andel af kunder som venter mere end 10 min 7-8 %.

Gennemsnitsventetiderne følger landets på 2,2-2,6 min.

Lager af lægemidler

Servicegrad målt i uge 7 2019:

  • Receptpligtige: 99,36 %
  • Håndkøb: på 99,89 %

Apoteket efterlever vores servicemål.

Registrerede fejludleveringer

Fejlprocent målt 1.7.2018 – 31.12.2018: 0,034 % i gennemsnit.

Der var 24 fejludleveringer, 1 fejlleverance og ingen fejl i dosiskort.

Alt er/vil blive behandlet og varetaget.
Apoteket efterlever vores servicemål.

Dialog og rådgivning

Rådgivning målt i uge 29, 2018 (18-19 juli): 
99,2 % af alle kunder blev inviteret til dialog.
92,6 % af alle kunder fik tilbudt rådgivning.
Apoteket efterlever til dels vores servicemål.

Forsendelse og rådgivning

Ikke målbart.

Denne hjemmeside bruger cookies

Cookies er nødvendige for at hjemmesiden fungerer korrekt, og indsamler viden om anvendelsen af hjemmesiden.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies. Læs mere her.