Vores servicemål

  • Apotekets gennemsnitlige ventetid skal være mindre end 5 minutter, og højst 5 % af apotekets kunder indenfor normal åbningstid må vente mere end 10 minutter.
  • Apoteket lagerholder lægemidler, så vi kan ekspedere en recept eller et håndkøbslægemiddel straks i mindst 98 % af tilfældene. 
  • Apoteket accepterer ikke fejludleveringer. Apoteket erkender dog at fejl kan ske, men registrerer og analyserer fejlene til læring og forebyggelse.
  • Alle kunder inviteres til dialog uanset ærinde på apoteket, og mindst 90 % af kunderne tilbydes rådgivning. 
  • Ved forsendelser af receptordinerede lægemidler samt håndkøbslægemidler kan kunden henvende sig til apoteket for yderligere oplysninger om lægemidlet. 
Denne hjemmeside bruger cookies

Cookies er nødvendige for at hjemmesiden fungerer korrekt, og indsamler viden om anvendelsen af hjemmesiden.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies. Læs mere her.